czwartek, 25 września 2014

Trzy wystawy w Polsce!

Z radością zapraszam na prezentację moich prac w warszawskiej Mind Gallery - 7 października 2014r. Będzie to pierwsza moja wystawa  indywidualna w Polsce od dyplomu w poznańskiej ASP (2001). Więcej o wystawie "Bez Granic" i o samym wernisażu.

Także, mam przyjemność zaprosić na pierwszy w Polsce pokaz mojej biżuterii. Będzie miał miejsce w Galerii Debiutów podczas Targów Złoto, Srebro, Czas, które odbywają się w Warszawskim Centrum EXPO XXI ul. Prądzyńskiego 12/14 w dniach 2-4 października 2014r.

Co więcej, moja praca "Zbroja" zostanie zaprezentowana podczas Gdańskiego Biennale Sztuki 2014 - dołącz do mnie 9 października w Gdańsku!

Fotografia na aluminium, Mind Gallery 2014

"Zbroja", Gdańskie Biennale Sztuki 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz